söndag 17 juni 2012

>>

Sitter nu här, jätte trött och skulle bara inte orka börja laga sig... I dag är det då Ekenäs som gäller, Matu blir konfirmerad! Ska hinna till kyrkan och ge lite rosor till några andra vänner också och senare till Matus på konfirmationskaffe. Kvällen är öppen och på måndagen kommer vi till mitt för hon ska fara på ett målvaktsläger, som är i Åbo. Ska ha på mig en rosa/röd klänning, svarta skor och svart scarf om det blir kallt (jag tror Lina fotoshoottar mig xd). Kommar knappast att blogga något idag, kanske jag sätter in bilder från gårdagen. Vi var alt så ett litet shack hos mitt, Alvar, Elias, Maria, Lina & sen jag. Skrattade en massa och talade, såg på film, chillade i matbutiken i 40 min (?!?!) Skrattade lite mer osv... Tolvtiden for alla sen hem och vi for med Lina och sova. Var helt megatrötta! Haha lamt shack!
Men nu ska jag ta och börja laga mig så jag inte missar tåget! Hade så braa tills dess!

Inga kommentarer: